Τεντωθείτε για ν’ αυξήσετε την ευλυγισία σας. Η αυξημένη ευλυγισία στην κνήμη, στους δικέφαλους και στους τετρακέφαλους, θα μειώσει την πιθανότητα για τραυματισμό στο γόνατο βοηθώντας σας να κινηθείτε πιο άνετα και να έχετε πιο άνετη στάση.

Το τέντωμα πρέπει να γίνεται σαν προετοιμασία πριν την άσκηση και μετά απ’ αυτήν σαν αποθεραπεία.

Για να κρατήσετε τον ρυθμό της καρδιάς σας υψηλό μετά την προθέρμανση κάνετε διατάσεις σε όρθια θέση. Κάνετε καθιστές διατάσεις σαν αποθεραπεία. Τεντωθείτε αργά, κρατήστε την κάθε διάταση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, και μην αναπηδάτε όσο τεντώνεστε, γιατί αυτό μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό.

Οι παρακάτω αποτελούν χρήσιμες για τον οργανισμό διατάσεις:

Τετρακέφαλοι (σε όρθια στάση) – ενώ ακουμπάτε πάνω σε ένα υποστήριγμα για ισορροπία, αρπάξτε την κορυφή του αριστερού ποδιού σας με το δεξί σας χέρι και τραβήξτε αργά τη φτέρνα σας προς τους γλουτούς σας. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

Κνήμη(σε όρθια στάση)- Σταθείτε με το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Κλίνεται προς τα εμπρός, ενώ ακουμπάτε πάνω σε στερεό υπόστρωμα, βάζοντας το βάρος σας στο μπροστινό πόδι σας και κρατώντας το πίσω πόδι σας ίσιο και τη φτέρνα στο έδαφος, ώστε να τεντωθεί η κνήμη. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

Ιγνυακός τένοντας ( σε όρθια στάση)- Σταθείτε με τα πόδια σας εκτεταμένα λίγο πιο πέρα από το ύψος των ώμων, κλίνατε προς τα μπροστά και προς ένα πόδι ενώ κρατάτε τα πόδια και τη πλάτη σας ίσια. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

Ισχίο (σε όρθια θέση) — Σταθείτε με το ένα πόδι λίγο πριν το άλλο και, κρατώντας το τη πλάτη σας ίσια, σκύψτε προς το μπροστινό σας πόδι μέχρι να νοιώσετε τη διάταση, αλλά όχι ενόχληση στο πίσω σας πόδι. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

Διάταση πεταλούδας (σε καθιστή θέση) — Ενώ είστε καθιστοί ενώσετε τις πατούσες σας και κρατήστε τες ενωμένες ενώ γέρνετε προς τα μπροστά. Σκύψτε μέχρι να νοιώσετε το τέντωμα.

Ιγνυακός τένοντας (σε καθιστή θέση) — Καθήστε και τεντώστε το ένα πόδι, ενώ κρατάτε το άλλο λυγισμένο ώστε η πατούσα του ενός να ακουμπάει στον μηρό του άλλου. Σκύψτε προς το τεντωμένο πόδι ενώ κρατάτε το πόδι τεντωμένο. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.